Seksi Model Bayan Gizem

Merhaba, Sevgili Malatyalı beyler, ben Seksi ve son derece modelliği beğenen ve müşterisini her konuda memnun edebilecek tecrübeli malatya eskort kızı Gizem hanım. 22 yaşındayım, 1.71 boyunda, 54 kğ ağırlığında, bakımlı, seksi, alımlı, hoş sohbetleri olan ve randevu görüşmelerimi kendi evimde ve yıldızlı otellerde sağlıyorum. bana ulaşmak çok kolay. konu altından adınızı ve telefon numaranızı yazıp gönderin.ben sizi arayacağım.

Seksi Model Bayan Gizem” üzerine 2 düşünce

    1. admin Yazar

      He benim yegenım. Satırlarıma başlamadan evvela, Sağlıklı mutlu, huzurlu, Aşk dolusu insanların içinde olmanı diliyom. keşmer yegenım. Bu alem acımasızların yeridir. Bende bildiğin gibi keyfine bakıyor, en kral en pahalı dermanı içiyor, arabasını almış, 2 bin değerinde gözlük, 600 bin değerinde mülk dükkan almış, evi almış , düğününü, altınını, yeni işlere odaklanmış bir profesyonelim. beğendin mi kardeşini? başarmış mı? tebrik et. maşallah de.. Yaptığım işlerde her zaman başarılıyımdır. en az 500 bin alıyorum ciğerim. Örneğe ipuçuya geçelim ne iştir. Adamın XX video görüntüsü var elimde. tanınmış. şerefli, haysiyetli, bu görüntü yayılırsa, sonu geleceğini bildiği için bu videoyu kaldırmam için bu işi veriyo. ve bende garanti veriyom. ve kaldırıyom tabi yükleyen hazırlayan, herşeyi ben olduğum için direkt ortadan kaldırıyom , Adama diyom bu Almanya’da porn şirketidir. Turist kız gelmiş örnek (Diyarbekire) senin oğlun veya sen yatmışsın hadır bu videoyu bu şirket türkiyeye herkese satacak ve kısacası sen ünlü pornocu yapacaklar 🙂 adamın kaçar göçeri yok. 4 trilyon serveti var en az. 500lirayı bana veriyor işte. ne güzel işler var yavrucum vermişsin eskort meskortların peşine amk. 15 ilide alsan boş. sonu teşkele olacak unutma. ne güzel aksiyonlu hayat var. Dikkat et kendine yasin kalbimin solundan seviyom seni. sağından ise yakalasam sikesim geliyo işin harbisi.

      Sevgilerimle.
      Diyarbakırlı BARAN DE….
      Bismilli Rec*p..
      2003-2018
      BAŞARI ZAFERE GÖTÜRÜR. ER GEÇ. BAŞARILI İNSANLAR HERYERDE HER ZAMAN KAZANIR.
      https://www.youtube.com/watch?v=SaCCif4CsnM

      Not: Pc’ye pek oturmuyorum. kusura bakma geç cevap için.

      Cevapla

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir